مقالات و تازههای نشر: هنر، رسانه،تبلیغ
راهی برای قدرتمند شدن شبکه‌های مجازی بومی
17 بهمن 1397 / هنر، رسانه،تبلیغامروزه شاهد تولید رسانه‌های اجتماعی نوپایی توسط جوانان ایرانی هستیم Ú©Ù‡ هر یک در نوع خود، دارای توانمندی‌های خاصی هستند. اما به نظر می‌رسد این رسانه‌ها برای رقابت با نمونه‌های خارجی، به برنامه منسجم‌تری نیاز داشته باشند. پژوهشگران در بررسی‌های خود سعی کرده‌اند به این مشکل بپردازند....
ادامه »
رازهای مهم سخنرانی برای سخنوران از استاد Ùریبا علومی یزدی
18 آذر 1391 / هنر، رسانه،تبلیغ%80 سخنرانی Ùراموش Ù…ÛŒ شود. چیزی Ú©Ù‡ در خاطر مخاطب باقی Ù…ÛŒ ماند Ù„ØÙ† Ùˆ آرامش صدای شماست./موضوع سخنرانی رابه درستی بشناسید Ùˆ با آن آشنایی کامل داشته باشید. در غیر این صورت اصلا سخنرانی نکنید....
ادامه »
Ûµ اصل «Ùیلتر» اخبار در رسانه‌های آمریکا
10 آبان 1391 / هنر، رسانه،تبلیغمØققان علوم ارتباطات از پنج اصل نام می‌برند Ú©Ù‡ باعث می‌شوند برخی اخبار از صاÙÛŒ رسانه‌ها عبور نکنند. ...
ادامه »
شبکه اجتماعی توییتر، چیست؟
24 تير 1391 / هنر، رسانه،تبلیغاز توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده Ùˆ پرطرÙدار در جهان نام برده Ù…ÛŒ شود . پس از Ùیس بوک Ú©Ù‡ به عنوان پرطرÙدارترین شبکه اجتماعی شناخته Ù…ÛŒ شود Ùˆ با اÙزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، Ù‡Ú© Ùˆ … امروزه کاربرد اجتماعی Ùˆ ارتباطی آن به...
ادامه »
اثرات Ùˆ کارکردهای رنگ در اÙزایش راندمان Ùˆ کارایی سازمان
18 خرداد 1391 / هنر، رسانه،تبلیغانسان از آغاز خلقت به دنبال مدیریت بر زندگی خویش بوده است. اما این پیوند مدیریت با هنر Ú©Ù‡ ظاهراَ آن زمان به Ø´Ú©Ù„ نوعی دکوراسیون Ùˆ هنر Ù…Øیطی ظهور پیدا Ù…ÛŒ کند؛ همچنین همزیستی انسانها با یکدیگر از یک سو Ùˆ لزوم سازگاری ÙˆÛŒ با Ù…Øیط...
ادامه »