اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

عناوين روزهای هفته پژوهش اعلام شد

عناوين روزهای هفته پژوهش اعلام شد

هفته پژوهش از روز 25 آذر آغاز و تا روز 30 آذرماه ادامه دارد/معرفی برترینها در روز 26 آذر
به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رساني پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد صادق خیاطیان در گفتگو با خبرنگار ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: هفته پژوهش از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز 25 آذر آغاز و تا روز 30 آذرماه ادامه دارد.
دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور با بیان اینکه هر یک از روزهای این هفته با عناوین خاصی نامگذاری شده است، اظهار داشت: روز 25 آذر روز که مصادف است با برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران، به نام "پژوهشگران و فناوران، زمینه سازان مرجعیت علمی" نامگذاری شده است.
وی با اشاره به عنوان روز 26 آذرماه، اضافه کرد: روز 26آذر ماه همزمان با همایش ملی و بین المللی مدیریت پژوهش و فناوری، با عنوان روز "مدیریت جهان دانش و نوآوری در سایه نظام ملی نوآوری" معرفی شد.
خیاطیان، نام روز 27 آذرماه را "شرکت‌های دانش‌بنیان، مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی" ذکر کرد و ادامه داد: روز 28 آذر ماه به نام "سبک زندگی اسلامی عامل اصلی پیشرفت" نامگذاری شده است.
به گفته معاون دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فناوری وزارت علوم، نام روز 29 آذرماه روز "پژوهش و فناوری تولید محور پیشران تولید ملی" عنوان شده است.
خیاطیان با اشاره به نام روز آخر هفته پژوهش، خاطر نشان کرد: روز 30 آذر ماه به نام روز "دانش آموز و دانشجوی پژوهش محور" نامگذاری شده است.
به گزارش ستاد هفته پژوهش برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.msrt.ir مراجعه کنید.

اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 18 آذر 1391   /   کد مطلب: 111   /   بازدید: 4154