اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

محمدعلی مقیسه : انتخاب دکتر انتظامی توسط آقای جنتی، هوشمندانه، مناسب و شایسته محور است

محمدعلی مقیسه : انتخاب دکتر انتظامی توسط آقای جنتی هوشمندانه مناسب و شایسته محور است
به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر ،آقای انتظامی با توجه به مراتب علمی و تجارب متعدد مطبوعاتی و رسانه ای، یک مدیر تمام عیار و متخصص رسانه و مطبوعات است که مشکلات و معضلات درون و بیرون مطبوعات را می شناسد وحتی با اشکال حرفه ای رسانه‌های جدید هم آشناست.

به گزارش دانانیوز، محمدعلی مقیسه عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر  در یک گفتگوی کوتاه با اشاره به شعارهای امیدبخش آقای دکتر روحانی، در فضای رقابتهای انتخاباتی و پس از آن، انتخاب دکتر حسین انتظامی را از سوی وزیر ارشاد اقدامی فراجناحی، هوشمندانه و شایسته محور ارزیابی کرده و گفت: آقای دکتر انتظامی یک متخصص رسانه و مدیر موفق و باسابقه  مطبوعاتی است.
 مقیسه گفت: متاسفانه در این چندسال دوران پر فراز و نشیب و سختی  بر اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه سپری شد و بعضا با رویکردهای افراطی سیاسی وحزبی کسانی بر برخی مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی امور فرهنگ و رسانه کشور تکیه زدند  که عموما تخصص و آشنایی کاملی را از امور محوله نداشته‌ و با تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسانه موجب شدند تا تنگ نظریها و تنگناهای فعالان این عرصه روز به روز  بیشتر شود.
 این پژوهشگر امور فرهنگی و رسانه در ادامه با تبریک این انتصاب به آقای جنتی، آقای انتظامی و اهالی فرهنگ و هنر، فعالان  و اصحاب مطبوعات و رسانه ها گفت: آقای انتظامی با توجه به مراتب علمی و تجارب متعدد مطبوعاتی و رسانه ای، یک مدیر تمام عیار و متخصص رسانه و مطبوعات است که مشکلات و معضلات  درون و بیرون مطبوعات را می شناسد وحتی با اشکال حرفه ای رسانه‌های جدید هم آشناست.
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر در پایان گفت: با شخصیت و سوابق خوبی که در آقای دکتر انتظامی سراغ دارم، ایشان  می‌تواند بیش از آنکه سخنگو و مدافع نهادهای رسمی و دولت باشد، قطعا مدافع مطبوعات، نویسندگان و فعالان رسانه و خبرگزاریها خواهد بود. منبع: دانانیوز
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 20 شهريور 1392   /   کد مطلب: 170   /   بازدید: 4443