اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب شرکت

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب شرکت
واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل از ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور حمایت از تجاری‌سازی محصولات/خدمات فناورانه قابل ارائه به بازار شرکتهای نوپا و افزایش هم‌افزایی علمی و ارتقای فناوری، نسبت به پذیرش تعداد محدودی شرکت در مرکز رشد اقدام کرده است.
تمام متقاضیان باید شرایط اولیه پذیرش در مرکز رشد را بصورت دقیق مطالعه کرده و در صورتی‌که حائز شرایط اولیه هستند، نسبت به تکمیل کاربرگ‌ها و ارسال درخواست تقاضای پذیرش اقدام کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه تهران، اگر شرکتی به نمونه محصول یا خدمت قابل ارائه به بازار دست یافته و در حال حاضر به عنوان یک شرکت نوپا در حال کار است و یا تیم کاری خود (هیات موسس) را تشکیل داده و در شرف ثبت شرکت است، می‌تواند در صورت داشتن شرایط «عدم عضویت و استفاده از تسهیلات سایر مراکز رشد کشور»، «ارائه معرفی‌نامه از پردیس ابوریحان جهت تقاضای استقرار (صرفا ویژه متقاضیان پذیرش در مرکز رشد شعبه پردیس  ابوریحان)»، «ارائه‌دهنده محصولات و خدمات در سطوح فناوری متوسط به بالا (منظور، محصولات و خدماتی است که از فرایندهای تحقیق و توسعه و یا مهندسی معکوس تولید شده باشند)»، «وجود محصول/ خدمت در حال ارائه به بازار (و یا آماده ارائه به بازار)» و  «وجود طرح کسب و کار شامل مدل کسب وکار و برنامه مالی اداره شرکت با تأکید بر نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز» برای ورود به پارک در مرکز رشد اقدام کند.
آخرین مهلت بابت ارسال مدارک و ثبت نام در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا پایان روز شنبه، 19 تیرماه و یا ارسال 30 درخواست اول است. همچنین آخرین مهلت بابت ارسال مدارک و ثبت نام در مرکز رشد شعبه پردیس ابوریحان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا پایان روز شنبه، 19 تیرماه و یا ارسال 20 درخواست اول است.
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 8 تير 1395   /   کد مطلب: 243   /   بازدید: 3204