اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

تفاهم نامه وزارت راه و شهر سازی و دانشگاه تهران

تفاهم نامه وزارت راه و شهر سازی و دانشگاه تهران
واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل ازصداو سیما -عباس آخوندی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در تفاهم نامه ای که امروز میان وزارت راه و شهر سازی و دانشگاه تهران منعقد شد، موسسه ای مشترک میان دو طرف شکل گرفت.

وی افزود: هدف ما از ایجاد این موسسه مشترک این است که بتوانیم به مسائل بنیادین ایران در حوزه ماموریت وزارت راه و شهر سازی کمک کنیم.
آخوندی گفت: ما از بحث فناوری و کار آکادمیک خارج می شویم و مسائل ایران(مسئله شهرنشینی در ایران و تحولات و دانش های جدید در حوزه هوا، زمین و دریا در حوزه حمل و نقل و یا اقتصاد، شهر سازی، مسکن) را به طور مشترک مورد بررسی قرار می دهیم.
وی افزود: البته این موسسه باید تامین مالی شود و استادان و دانشجویان دانشگاه تهران می توانند در راستای تحقق فعالیت های بنیادی قدم بردارند.
آخوندی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه نمونه واقعی برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت است گفت: هدفمان این است که بتوانیم مسائل بنیادی را با دانشگاه تهران در میان بگذاریم و از اهل علم بخواهیم این را همفکری کنیم.
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 4 مهر 1395   /   کد مطلب: 261   /   بازدید: 2873