اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

پژوهشگاه فرهنگ و هنر به جمع حامیان علمی و معنوی دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی پیوست

پژوهشگاه فرهنگ و هنر به جمع حامیان علمی و معنوی دومین همایش ملی رسانه ارتباطات و آموزش های شهروندی پیوست
واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق، همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی رویدادی ملی است که  با هدف تجمیع ظرفیت‎های پژوهشی کشور عزیزمان ایران در حوزه رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی و با هدف دستیابی به جامعه شهروندی پویا برگزار می‎گردد. اولین دوره این رویداد دو سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار شد که با استقبال مطلوب پژوهشگران مواجه گردید.
در اولین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی که در تاریخ 7 اسفند ماه 1393در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق برگزار شد این مهم با استقبال خوب پژوهشگران ایرانی مواجه گردید.
با عنایت به اهداف علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق مبنی بر گسترش درجه علمی دانشگاه و ایران اسلامی، دومین دوره این رویداد با همراهی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه معتبر سیویلیکا در روز یکشنبه مورخ 1 اسفند ماه 1395 برگزار خواهد گردید.
این همایش فرصت مناسبی جهت فعالان علمی و فناوری  کشور را فراهم خواهد آورد رویکرد این رویداد، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‎ای، تعامل با دانشگاه ها و انجمن‎ های ملی و بین ‎المللی مرتبط و دعوت از صاحب‎ نظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در سطح ملی و بین المللی، تمرکز بر مسائل و چالش‎ های روز داخلی و خارجی در این حوزه سیاست گذاری شده و همایش با هدف هم‎ افزایی دانش و انتشار یافته‎ های نو و بدیع در زمینه ‎های رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی برگزار می گردد ، لذا از کليۀ علاقه‌ مندان و صاحب نظران دعوت مي‌شود تا با ارسال يافته‌ هاي اصيل علمي و پژوهشي خود در برگزاري هر چه ارزنده تر این کنفرانس مشارکت فعال داشته باشند
محل برگزاری همایش
این همایش در روز یکشنبه مورخ 01 اسفند ماه 1395 در شهر تهران در کشور ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار خواهد شد. این دانشگاه با چهار دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری یکی از دانشگاه های آزاد اسلامی خوب ایران به شمار می رود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مفتخر است که خود را یکی از مراکز تولید و جمع آوری دانش بداند که توانسته است به مدد ایجاد محیطی پویا و متنوع، افرادی با ذهنیت باز و بین المللی به جامعه تحویل دهد که نه تنها از ارزش ­های انسانی بالایی برخوردار هستند بلکه در امور مدیریتی و چالش ­های دنیای کنونی با تبحر بالای عمل می کنند.
تیم آکادمیک دانشگاه متشکل است از افرادی خلاق و باانگیزه، که تمام تلاششان بر تجهیز افراد متخصص به سلاح دانش و مهارت لازم برای عملکرد در دنیای مدرن کنونی و کمک به ارتقای زندگی جوامع بشری است.
اطلاعات تماس
آدرس دبیرخانه همایش: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (ایران، تهران، جاده امام رضا (ع) (جاده خاوران)، شهرک قیامدشت، انتهای خیابان شهید باهنر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق)
 
تلفن:  33594337-021  و  88953465-021
فکس: 89781329-021
 
ساعات پاسخگویی:
روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 صبح الی 16:00
روز پنجشنبه از ساعت 9:00 صبح الی 12
 
ایمیل: info@2nccce.com
اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 25 دي 1395   /   کد مطلب: 295   /   بازدید: 3683